Score! Hero v2.22 + Mod – بازی فوتبال فوق العاده “امتیاز قهرمانی” اندروید + تریلر

سه شنبه 14 خرداد 1398
18:08
حامد یزدانی

اگر بخواهیم کمی دقیق تر به صنعت بازی سازی در کل دنیا نگاه کنیم، بازی های موبایلی در حالی رو به پیشرفته تر شدن هستند که همگی توانسته اند از نظر کاربران خودشان به تمامی سبک های مورد نظر آن ها راه پیدا کنند. اگر بیشتر با گیم های موبایلی آشنا باشید حتما می دانید که بیشتر ورزش های محبوب دنیا از جمله فوتبال، بازی های اندروید فوق العاده ای دارند که یکی از آن ها بازی Score! Hero می باشد. این بازی به حدی جذابیت دارد که می توانید تمامی مرحله های آن را پشت سر هم و بدون آن که از گذر زمان خود اطلاع داشته باشید پشت سر بگذارید. بیشتر نقد کنندگان بازی های اندرویدی، بازی Score! Hero را یک انقلاب بزرگ در صنعت بازی سازی اندروید به خصوص برای بازی های ورزشی می دانند.

چیزی که در مورد این بازی اهمیت دارد این است که، به جرات می توان گفت بازی Score! Hero توانسته است تمام ضعف های خود را در نسخه های قبلی برطرف کرده و در حال حاضر یکی از بی نقص ترین و جذاب ترین بازی های موبایلی دنیا را ارائه نماید. در این بازی شما می توانید به یکی از رویاهای بزرگ کودکی خود یعنی فوتبالیست شدن آن هم در سطح کاملا حرفه ای جامه عمل بپوشانید. همین موضوع باعث می شود که احساس بسیار خوبی به بازی Score! Hero پیدا کرده و ارزش بالای آن را به خوبی درک نمایید.

ویژگی های جذاب بازی Score! Hero برای سیستم عامل اندروید:

  • بیش از 500 مرحله هیجان انگیز
  • امکانات بی نظیر از جمله تغییر لیگ، کشور، قهرمانی در لیگ های جذاب و ...
  • گیم پلی ساده و در عین حال سخت برای آموزش در حین بازی
  • ساخت شخصیت قهرمان بازی با امکانات قابل توجه
  • امکان همگام سازی بازی با شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک
  • پشتیبانی به صورت کامل از Google Play achievements & leader boards
  • ذخیره دستاوردهای خود در بازی در محیط های ابری
  • گرافیک تقریبا بدون اشکال و بسیار روان

شاید برای کسانی که تازه در این بازی اقدام به ثبت رکوردهای خود کرده اند، کمی دشوار به نظر برسد که بخواهند تمام مرحله های این بازی را به خوبی پست سر بگذارند. به همین دلیل نیاز است که نسخه مود شده بازی Score! Hero برای خود تهیه کنید تا بتوانید از پس مرحله های دشوار این بازی دوست داشتنی برآیید. ضمن آن که در ادامه این مطلب تریلر زیبای بازی Score! Hero را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 97 مگابایت

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 97 مگابایت

دانلود تریلر رسمی بازی


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]