Soccer Stars v4.4.0 – بازی آنلاین-آفلاین فوق العاده “ستاره های فوتبال” اندروید + تریلر

چهارشنبه 15 خرداد 1398
20:23
حامد یزدانی

بیشتر کسانی که به بازی های موبایلی وابسته می شوند و این وابستگی از حد معین خود عبور می کند، عموما درگیر بازی های رقابتی می شوند. بازی هایی که هر چه بیشتر در طول روز در آن ها فعال باشند می توانند جایگاه های بهتری را کسب نمایند. اگر این بازی های رقابتی به صورت آنلاین نیز باشند، آمار وابستگی به آن ها بسیار بالاتر می رود. اگر بخواهیم یکی از وابسته کننده ترین و جذاب ترین بازی های رقابتی برای اندروید به صورت آنلاین را معرفی کنیم، بدون شک بازی Soccer Stars اولین نامی است که به خاطر می آوریم. بازی ساده، جذاب و با کیفیتی که به سادگی و در همه حال توانسته است کاربران بیشمار خود را در سراسر جهان راضی نگه دارد.

ویژگی های بازی فوتبال Soccer Stars برای سیستم عامل اندروید :

  • امکان برگزاری مسابقات آنلاین در برابر میلیون ها بازیکن از سراسر جهان
  • بازی در مقابل دوستان، آشنایان و به طور کلی هر کسی که اراده کنید
  • اعطای جوایز و کاپ های جذاب به برندگان تورنمنت های مختلف
  • امکان دعوت کردن از دوستان برای رقابت از طریق شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل پلاس
  • ارائه ساده ترین گیم پلی ممکن و در عوض بسیار اعتیادآور
  • امکان خرید از فروشگاه های بازی و تقویت کردن تیم خود به شکل های مختلف
  • رقابت به صورت عادلانه با کسانی که هم سطح شما هستند
  • نمایش دقیق آمار و عملکرد شما از زمانی که در بازی فعالیت می کنید

اگر اهل جست و جو در مارکت های بزرگ دنیا باشید، خیلی راحت می توانید بازی Soccer Stars در تمام مارکت ها با امتیازی بالاتر از 4 مشاهده کنید که از کامنت ها و نظرات کاربران نیز کاملا مشخص است که این بازی توانسته است نظر همگان را به خود جلب نماید. بازی Soccer Stars احساس خوبی در شما ایجاد می کند تا بتوانید رقابت سالمی با تمام افراد دنیا در این بازی داشته باشید. بر خلاف بیشتر بازی های آنلاین که حالت جنگ طلبانه به خود گرفته اند، در این بازی می توانید بدون هیچ بی رحمی و در زیبایی کامل از حق خود در برابر حریفانتان دفاع نمایید. فایل رسمی بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. تریلر رسمی بازی Soccer Stars نیز برای دانلود در ادامه این مطلب قرار می گیرد.

دانلود فایل اصلی - حجم 62 مگابایت

دانلود تریلر رسمی بازی


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]