[Radio Javan v7.17.3 [ad free – اپلیکیشن رسمی رسانه رادیو جوان مخصوص اندروید

جمعه 31 خرداد 1398
20:31
حامد یزدانی

برنامه های اندرویدی که این روزها بر روی تلفن همراه خود نصب کرده ایم و هر روز تقریبا بارها و بارها از آن ها استفاده می کنیم، دقیقا برای رفع همین نیازها طراحی شده اند. برنامه های بسیار کم حجمی که در بیشتر موارد کارهای بسیار متنوعی انجام می دهند. یکی از سایت های محبوب موزیک ایرانی، چند سالی است که از برنامه اصلی خود رونمایی کرده است. برنامه رادیو جوان که به یکی از محبوب ترین برنامه های دریافت موزیک و موزیک ویدیو تبدیل شده است. در برنامه رسمی رادیو جوان، همه نیازهای شما درباره موزیک پیش بینی و رفع شده است. جدیدترین آهنگ ها در این برنامه قرار گرفته و به شما این امکان را می دهند که بر اساس علایق خود این برنامه ها را اولویت بندی نمایید.

ویژگی های برنامه Radio Javan برای سیستم عامل اندروید :

  • ساخت لیست علاقه مندی ها
  • امکان دانلود کلیپ های تصویری در کیفیت های مختلف
  • امکان پسندیدن آهنگ ها و کلیپ هایی که دوست دارید
  • پخش موزیک های دانلود شده به صورت آفلاین
  • سیستم سرچ بسیار دقیق و جالب
  • امکان ارسال نظرات شخصی برای خوانندگان مورد علاقه خود
  • منوی مخصوص برای اعلام انتشار موزیک های جدید

با تمام ویژگی هایی که گفته شد، اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید و کارهای خوانندگان ایرانی را دنبال می کنید، به جرات می توان گفت که برنامه Radio Javan یکی از کامل ترین برنامه های ایرانی در این زمینه است. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن نیز به صورت مرتب به روزرسانی شده و بهترین کیفیت های روز دنیا را برای کاربران خود ارائه می کند. از طرفی تقریبا اکثر خواننده های محبوب ایرانی با این برنامه و این سایت قراردادهای رسمی داشته و از آن برای انتشار کارهای رسمی خود حمایت می کنند. در ادامه مطلب دو ورژن اصلی و بدون تبلیغ این برنامه را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

دانلود فایل اصلی برنامه بدون تبلیغات - حجم 8 مگابایت

دانلود فایل اصلی برنامه - حجم 8 مگابایت


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

Plants vs. Zombies 2 v7.4.1 + Mod- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا

پنجشنبه 30 خرداد 1398
13:33
حامد یزدانی

گیم های طراحی شده برای موبایل، به سمتی پیش می روند که بتوانند سلایق و مهارت های مختلف را در برگرفته و پشتیبانی کنند. بسیاری از استودیو های بازی سازی که به صورت حرفه ای و سال هاست در این حوزه فعالیت می کنند، هنوز هم نمی توانند به طور دقیق بازی هایی تولید کنند که کاربران زیادی به خود جذب کنند. شاید یک بازی ساده از نظر آن ها با استقبال بی نظیر رو به رو شود و شاید یک بازی که با برنامه ریزی های زیادی تولید کرده اند، شکست بخورد. بازی Plants vs. Zombies 2 که نسخه دوم بازی محبوب زامبی ها و گیاهان است، یکی از بازی هایی می باشد که شاید تولید کنندگان آن فکر نمی کردند این بازی بتواند تا این حد به محبوبیت دست پیدا کند. اما همان طور که می دانید در سال های اخیر یکی از جذاب ترین بازی های سبک دفاعی، همین بازی جذاب بوده است.

ویژگی های بازی محبوب Plants vs. Zombies 2 برای سیستم عامل اندروید :

  • گرافیک بسیار خوب با دیتای کم حجم
  • گیاهان قدرتمند برای دفاع از قلمرو
  • بالا بردن هوش هیجانی در مرحله های مختلف
  • امکان جمع آوری کلید در بازی
  • قابلیت بازی های چند نفره به صورت آنلاین
  • انتخاب سطح مرحله های مختلف بازی
  • صداگذاری های بسیار جذاب و دوست داشتنی

بسیاری از کرابران این بازی، مدت ها برای انتشار نسخه دوم آن صبر کرده بودند. حالا با انتشار بازی Plants vs. Zombies 2 بسیاری از افراد علاقه دارند که توانایی های دفاعی خود را در این بازی به نمایش بگذارند. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که مرحله های این بازی را به خوبی و یکی پس از دیگری رد خواهد کرد. اما چیزی که کاملا در نسخه دوم بازی مشهود است این است که، علاوه بر هوش بالا در بسیاری از مرحله های بازی، خلاقیت حرف اول را می زند. شاید برای حل یک مرحله صد ها راه حل وجود داشته باشد؛ اما در نسخه دوم بازی برنده اصلی کسی است که بتواند از خلاقیت خود استفاده نماید. در ادامه مطلب با استفاده از لینک های مستقیم، نسخه مود شده بازی و هم چنین دیتای آن برای شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 17 مگابایت

دانلود دیتای بازی - حجم 569 مگابایت


[ بازدید : 371 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

دانلود برنامه دیوار اندروید - خرید و فروش اجناس دست دوم - نسخه 11.0.6

چهارشنبه 29 خرداد 1398
19:59
حامد یزدانی

همه ما بر روی تلفن های همراه و دستگاه های هوشمندی که در اختیار داریم، برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی نصب کرده ایم. این برنامه ها هر کدام در شرایطی برای ما مفید خواهند بود. از کارهای کاربردی گرفته تا کارهای سیستمی که خودمان نیز از آن ها بی خبریم. یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های ایرانی که با استقبال میلیون ها مخاطب همراه شده است، برنامه کاربردی دیوار می باشد. در برنامه دیوار که به یک سمساری آنلاین شباهت دارد، هر شخص می تواند هم به عنوان فروشنده و هم به عنوان خریدار حضور پیدا کند. ضمن آن که این امکان نیز فراهم شده است که هر شخص به صورت همزمان هم فروشنده و هم خریدار محصولات نو و یا دست و دوم باشد.

دیوار مسئولیت تمام خرید و فروش ها را به صورت کامل بر عهده خود کاربرانش قرار می دهد. این یعنی آن که برنامه دیوار در این میان فقط نقش واسط را داشته و محصولات را به کاربران مختلف معرفی می نماید. به همین دلیل باید در خرید و فروش های خود در اپلیکیشن دیوار بسیار هوشیار باشید. نکته خوبی که در مورد این برنامه ایرانی وجود دارد، تفکیک بر اساس استان، شهر و حتی منطقه می باشد. شما می توانید محصولات و یا خدمات شهر خودتان را جست و جو کرده و یا کالای خود را به هم شهریان تان عرضه نمایید. رایگان بودن نرم افزار کاربردی دیوار باعث شده است که تا امروز بیش از 20 میلیون کاربر فعال در آن به ثبت رسیده باشد. ضمن آن که این نرم افزار سرعت خرید و فروش های مختلف را بالاتر برده و در بیشتر موارد با حذف واسطه ها، توازن قیمتی خوبی نیز برقرار کرده است. نرم افزار کم حجم دیوار را می توانید از طریق لینک مستقیم زیر دریافت نمایید.

دانلود فایل اصلی برنامه - حجم 5 مگابایت


[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

Shadow Fight 2 v2.0.4 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و محبوب مبارزه سایه اندروید

سه شنبه 28 خرداد 1398
12:27
حامد یزدانی

در بسیاری از بازی های موبایلی شما به عنوان شخصیت اصلی و قهرمان داستان شناخته خواهید شد. پس باید آن قدر قوی و با تمرکز کار کنید که بتوانید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید. به همین دلیل بیشتر گیم های موبایلی به بازی کنندگان خود احساس قدرت و توانایی های بالا می دهند. بازی Shadow Fight یکی از همان بازی هایی است که دوست دارید در همان روز اول آن را به پایان برسانید. دلیل آن هم چیزی نیست به جز جذابیت ها و اعتیاد آور بودن گیم پلی بازی. همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کوتاهی شد، در این بازی نیز شما قهرمان اصلی داستان هستید. باید بهترین و هوشمندانه ترین عملکرد خود را ارائه کنید تا بتوانید مرحله های دشوار این بازی را پشت سر بگذارید.

ویژگی های بازی اکشن Shadow Fight 2 برای سیستم عامل اندروید :

  • طراحی مکان های مختلف برای مبارزه
  • ابزارها و وسایل جالب برای مبارزه
  • مبارزه با شیاطین مختلف
  • گرافیک بسیار زیبا و چشم نواز
  • فروشگاه بی نظیر برای خرید وسایل بسیار قوی و کشنده

در بازی Shadow Fight 2 شرایط مبارزات مطلوب برای تمام کاربران بازی فراهم شده است. از این قسمت به بعد دیگر بر عهده گیمر بازی است که شرایط را به گونه ای پیش ببرد که در مدت زمان کوتاه تری بتواند خود را به بالاترین درجات بازی برساند. شیوه گیم پلی بازی به صورتی است که شما را به دنیای عجیب و غریب برده و در تلاش است که هوش هیجانی تان را مورد بررسی قرار دهد. این شیوه از بازی ها چند سالی است که در کشورهای مختلف دنیا مرسوم شده است و بازی های خیال انگیز طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده اند. اما به جرات می توان گفت بازی با کیفیت Shadow Fight 2 یکی از گیم هایی است که می تواند در این زمینه به خوبی تفاوت ها را رقم بزند. نسخه اصلی این بازی را به همراه ورژن شده آن می توانید از طریق لینک های دانلود مستقیم زیر دانلود کنید. ضمن آن که دیتای تست شده بازی نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 30 مگابایات

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 30 مگابایت

دانلود دیتای بازی - حجم 118 مگابایت


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

Instagram v99.0.0.0.8 – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید

دوشنبه 27 خرداد 1398
19:25
حامد یزدانی

شبکه های اجتماعی در سال های گذشته برای تمام جنبه های زندگی ما تاثیرات مطلوبی داشته اند. تاثیراتی که حتی زندگی برخی از افراد از این رو به آن رو کرده است. به همین دلیل هر چقدر هم که از این شبکه های اجتماعی نکات منفی به گوشمان برسد، باز هم می توان با در نظر گرفتن سودمندی های آن ها، این برنامه ها را در مجموع مفید دانست. شبکه اجتماعی Instagram یکی از بهترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سطح دنیاست. اینستاگرام در کشور خودمان هم بسیار محبوب شده است و البته بسیاری از افراد برجسته در تمامی حوزه های موجود، یک حساب شخصی برای خود در این شبکه اجتماعی به ثبت رسانده اند. به همین دلیل می توان جدیدترین و به روزترین مطالب و حواشی در مورد افراد مشهور را به سادگی و البته با بالاترین سرعت ممکن ابتدا در اینستاگرام مشاهده کرد.

ویژگی های اپلیکیشن محبوب و جالب Instagram برای سیستم عامل اندروید :

  • امکان اشتراک گذاری عکس و ویدیوها بدون هیچ محدودیتی
  • دنبال کردن دوستان و آشنایان
  • امکان ایجاد کسب و کارهای اینترنتی به صورت رایگان
  • قابلیت جالب استوری
  • بدون فیلترینگ بودن این شبکه اجتماعی
  • امکان چت و گفت و گوهای گروهی
  • امکان شخصی کردن پیج کاربری
  • تنظیم عکس پروفایل شخصی
  • امکان اشتراک نظرات و پیشنهادات در زیر پست ها
  • سرعت بی نظیر و باورنکردنی
  • امکان مسدود کردن کاربران مزاحم

با تمام تفاسیر گفته شده می توان اینستاگرام را یکی از راحت ترین و بدون دردسر ترین شبکه های اجتماعی فعال دانست که کاربران ایرانی زیادی نیز دارد. به گفته بسیاری از مردم جهان اینستاگرام به سادگی می تواند با یک به روز رسانی تمامی مشکلات قبلی خود را برطرف کرده و با ویژگی های جدیدش همه را به وجد آورد. به همین علت تصمیم گرفته ایم نسخه اصلی این برنامه مفید و کاربردی را به همراه نسخه سبک تر آن که به نسخه لایت معروف است، در اختیار شما دوست داران و طرافداران شبکه اجتماعی محبوب Instagram قرار دهیم.

دانلود فایل اصلی برنامه - حجم 34 مگابایت

دانلود نسخه سبک (لایت) برنامه - حجم 1 مگابایت


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

Call of Duty: Mobile v1.0.3 – بازی اکشن کال آو دیوتی: لجندز آو وار اندروید همراه دیتا

يکشنبه 26 خرداد 1398
21:10
حامد یزدانی

از بین تمام گیم های آنلاین، گیم هایی که بتوانند هیجان بیشتری را به کاربران خود عرضه کنند از محبوبیت های بالاتری برخوردار هستند. حتی شما نیز با شنیدن این جمله خیلی سریع بازی های موبایلی زیادی را در ذهن خود تجسم کرده اید که همگی دارای کیفیت و هیجان بالایی هستند و از همه مهم تر برای کاربران سراسر دنیا به صورت آنلاین عرضه شده اند. یکی از این بازی ها بازی Call of Duty می باشد که شاید کم و بیش با نسخه کامپیوتری آن آشنا باشید. این بازی به حدی محبوب است که به محض منتشر شدن ورژن کامپیوتری آن در تمام دنیا، خبر آن به سرعت پخش شده و خیلی زود گیمرهای حرفه ای آن را به پایان می رسانند. اما این بار و در نسخه موبایلی بازی Call of Duty بسیاری از موارد به صورتی طراحی شده است که کاربر بتواند بیشترین لذت را از این بازی دوست داشتنی ببرد.

در نسخه موبایلی این بازی باید با کاربرانی از تمام دنیا به رقابت بپردازید که هر کدام با کوله باری از تجربه و مهارت به این بازی آمده اند. تقریبا می توان سطح رقابت های آنلاین در بازی Call of Duty را به شدت بالا دانست. شاید بدون آن که این بازی را بر روی موبایلی تجربه کرده باشید احساس کنید که در نسخه موبایلی این بازی دچار محدودیت هایی هستنید که شاید اذیت کننده به نظر برسند. اما واقعیت مطلب این را نشان می دهد که در این ورژن از بازی نیز می توانید به صورت کامل از تمام لذت های نسخه کامپیوتری بهره مند شده و حتی در مراحلی از بازی چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین امکانات گسترده تری را در اختیار داشته باشید. در ادامه فایلی اصلی بازی Call of Duty را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. ضمن آن که دیتای بازی نیز برای سادگی کار شما عزیزان برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 59 مگابایت

دانلود فایل دیتای بازی - حجم 1260 مگابایت


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

SHAREit v4.8.38_ww – دریافت و انتقال سریع فایل ها تا 40 برابر بیشتر از بلوتوث برای اندروید

شنبه 25 خرداد 1398
17:58
حامد یزدانی

انتقال فایل یکی از اصلی ترین کارهایی است که ما بر روی دستگاه های هوشمند خود انجام می دهیم. زمانی که می خواهیم فایل، برنامه، آهنگ ، تصویر و یا هر چیز دیگری را از شخص دیگری دریافت کنیم و بر روی دستگاه هوشمند خودمان داشته باشیم. حالا که تلفن های همراه نیز به این صورت گسترش یافته اند، باید برای انتقال فایل آن ها نیز چاره ای اندیشید. بدون تردید برنامه SHAREit یکی از بهترین برنامه های موجود است که می توانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید تا از این طریق فایل های خودتان را به دستگاه های هوشمند دیگران منتقل نمایید. سرعت بسیار بالا به دلیل استفاده از فناوری وای فای باعث شده است که برنامه SHAREit به محبوبیتی غیر قابل توصیف دست پیدا کند.


امکانات و قابلیت های اپلیکیشن SHAREit برای سیستم عامل اندروید :

  • ساده بودن مراحل انجام کار
  • امکان گشت و گذار در بین فایل های مختلف دستگاه
  • ارسال فایل های حجیم بدون افت سرعت
  • ساخت گروه برای ارسال فایل ها
  • امکان شخصی سازی برنامه
  • پخش کننده موسیقی و فیلم
  • رابط کاربری بسیار زیبا و راحت
  • استفاده از پروتکل های امنیتی
  • امکان استفاده از برنامه به جای فایل منیجر

تمام امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم تنها بخش کوچکی از امکانات فوق العاده برنامه SHAREit می باشد که می توانید به صورت کاملا رایگان از آن بهره مند شوید. نکته دیگری که باعث می شود این برنامه بیش از پیش به محبوبیت برسد این است که، برنامه SHAREit برای کامپیوتر و سیستم عامل آی او اس نیز طراحی شده است و شما به سادگی می توانید با این دستگاه ها نیز به مبادله فایل های اطلاعاتی خود بپردازید. در ادامه سه نسخه اصلی، مود شده و نسخه ویندوزی این برنامه برای شما عزیزان آماده شده است.

دانلود فایل اصلی برنامه - حجم 25 مگابایت

دانلود نسخه مود شده بدون تبلیغات - حجم 24 مگابایت

دانلود نسخه ویندوزی - حجم 6 مگابایت


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

Traffic Racer 2018 v0.0.19 + Mod – بازی ماشین سواری در ترافیک 2018 مخصوص اندروید + تریلر

شنبه 25 خرداد 1398
17:33
حامد یزدانی

هیجانی که بازی های موبایلی می توانند به کاربران خود منتقل نمایند شاید در بین برترین هیجان هایی باشد که این روزها مردم دنیا به دنبال آن هستند. به همین علت است که تیم ها و استودیوهای بازی سازی به فکر این هستند که بازی های و گیم های با کیفیت تری را ارائه نمایند. بازی محبوب Traffic Racer یکی از آن بازی هایی است که شاید بتوان در مورد آن اطلاعات بسیاری زیادی به دیگران منتقل کرد و مطالب خوبی در موردش منتشر نمود. اما چیزی که این بازی را به خودی خود متفاوت می کند، سبک جدید و نوع طراحی آن است که باعث شده کاربران آن در سراسر دنیا بهترین تبلیغ کنندگان این بازی باشند. وقتی شما از کیفیت یک بازی راضی باشید، بدون تردید آن را به دیگران نیز معرفی خواهید کرد. بازی Traffic Racer دقیقا از همین موضوع استفاده می کند.

سبک خاص و دوست داشتنی بازی Traffic Racer به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس کافی به ثبت رکوردهای جدید پرداخته و قسمتی از زمان فراغت خود را به این بازی جذاب اختصاص دهید. شما در این بازی نقش راننده اصلی را بر عهده خواهید داشت و باید با بیشترین سرعت ممکن از بین ماشین های دیگر عبور کرده و ترافیک موجود در این بازی را شکست دهید. هر چه ترافیک بالاتری پیش روی شما باشد، عبور شما از ماشین های دیگر کار دشوارتری خواهد بود. این همان چیزی است که شاید در نگاه اول در بازی Traffic Racer به دید شما و سایر کاربران بازی ساده به نظر برسد اما در هنگام انجام بازی، توانایی های شما مشخص می شود. سعی کنید با دقت بیشتری رانندگی کنید و پول بیشتری به دست آورید تا در نهایت بهترین و مجهزترین ماشین های دنیا در اختیار شما قرار بگیرد. با پول های دیگران نیز می توانید ماشین خودتان را مجهزتر نمایید. ضمن آن که در ادامه نسخه مود شده بازی Traffic Racer را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 87 مگابایت

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 88 مگابایت


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

SimCity BuildIt V1.28.2.87555 + Mods – واقع بینانه ترین بازی شهرسازی اندروید محصولی جدید از کمپانی E

جمعه 24 خرداد 1398
17:54
حامد یزدانی

بازی های مختلف اندروید این سال های اخیر همیشه در حال بهتر شدن بوده اند. بازی هایی که در بیشتر موارد از ایده های نو استفاده کرده و به مرور زمان ایده خام ولی جذاب خود را به پختگی کامل می رسانند. این کاملا به خود شما بستگی دارد که به کدام یک از این سبک های بازی سازی علاقه مند هستید اما آمار نشان می دهد که بازی های مدیریتی در بین کاربران بازیی های محبوبی به شمار می آیند. بازی SimCity BuildIt یکی از محبوب ترین ها و در عین حال کامل ترین بازی هایی است که تا امروز برای تلفن های همراه و سایر گجت های هوشمند اندروید طراحی شده است و در طول این بازی فقط به شما وظایف مدیریتی واگذار شده است. ساخت و مدیریت یک شهر رویایی که در تمامی موارد شما مسئولیت بخش های مختلف آن را بر عهده دارید.

ویژگی های بازی شهرسازی SimCity BuildIt برای سیستم عامل اندروید :

  • مسئولیت رسیدگی به تمام امور شهر مثل بلایای طبیعی و حوادث ناگوار
  • تغییر امکانات شهری و به روزرسانی آن ها در هر مرحله از بازی
  • کیفیت بی نظیر صحنه ها و لوکیشن های بازی
  • ساخت تمام ساختمان های ممکن با امکانات بی نظیر
  • استفاده از صداگذاری های مهیج

نحوه و روند امتیازگیری بازی محبوب SimCity BuildIt در تمامی سایت ها و مارکت های اندروید دنیا باعث شده است که حتی منتقدین بازی های موبایلی نیز به این بازی دوست داشتنی توجه ویژه ای داشته باشند. اگر بخواهیم بدون هیچ اغراقی در مورد این بازی صحبت کنیم بازی بگوییم که در آن کاربر احساس بسیار خوبی در مورد کاری که انجام می دهد دارد و این مسئولیت بزرگ و مدیریت جذاب باعث می شود که کم کم بر بیشتر مسائل سخت و دشوار مدیریتی تسلط لازم را پیدا کند. بازی SimCity BuildIt را از طریق لینک های مستقیم زیر به سه صورت نسخه رسمی، نسخه مود شده و نسخه مگامود دریافت نمایید.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 100 مگابایت

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 95 مگابایت

دانلود نسخه مگامود بازی - حجم 98 مگابایت


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

دانلود GTA: San Andreas 2.00 - بازی جی تی آ 5 اندروید + دیتا

پنجشنبه 23 خرداد 1398
14:18
حامد یزدانی

اگر بازی های کامپیوتری را با بازی های موبایلی مقایسه کنیم، به صورت قطعی می توان نظر داد که این بازی ها می توانند در مواردی دقیقا شبیه به هم عمل کنند، در مواردی بازی های کامپیوتری بهتر باشند و در موارد دیگری نیز بازی های موبایلی موفق تر ظاهر شوند. هیچ تفاوتی نمی کند که شما به کدام یک از این موارد علاقه بیشتری دارید ولی خبر خوب این است که بازی های کامپیوتری کم کم وارد دنیای بازی های موبایلی نیز شده اند. به عنوان مثال بازی GTA San Andreas یکی از خاطره انگیز ترین بازی هایی است که شاید در طول عمرتان بر روی کامپیوترهای شخصی تان تجربه کرده اید. این بازی به قدری محبوب است که شاید تمام افرادی که آن را بازی کرده اند به یک بار انجام این بازی رضایت نداده و بارها آن را تا آخر ادامه داده اند. اما این بار بازی GTA San Andreas در قالبی جدید و برای تلفن های همراه اندروید طراحی شده است.

ویژگی های بازی معروف GTA: San Andreas برای سیستم عامل اندروید:

· بازی دارای سبک جهان باز می باشد

· امکان استفاده از بیشتر وسایل نقلیه و به روزترین آن ها در محیط بازی

· کشف موقعیت ها و لوکیشن های جدید در تمام مرحله های بازی

· امکان سفر به سراسر نقاط طراحی شده در نقشه

· امکان وصل کردن موبایل به دست ها و گیم پد های مختلف برای راحتی در انجام آن

· طراحی دقیق و کامل بر اساس نسخه کامپیوتری

· سرعت بالای اجرای مرحله های مختلف بازی

· امکان تغییر در شکل و شمایل شخصیت اصلی بازی

به طور کلی می توان ادعا کرد که بازی GTA San Andreas برای سیستم عامل اندروید بهترین طراحی و بهترین کیفیت را ارائه کرده است. این بازی نسبت به نسخه کامپیوتری آن نه تنها امکانات کمتری ارائه نمی کند، بلکه در بیشتر موارد توانسته است عیوب ورژن اصلی بازی را نیز بپوشاند. این تفاوت ها و هم چنین تفاوت در انجام بازی باعث شده است که تعداد زیادی از بازی دوستان در سطح دنیا به بازی GTA San Andreas علاقه مند شوند. در ادامه مطلب می توانید فایل اصلی بازی به همراه دیتای آن را از طریق لینک های دانلود مستقیم دریافت نمایید.

دانلود فایل اصلی بازی – حجم 15 مگابایت

دانلود دیتای بازی – حجم 1770 مگابایت


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]