Call of Duty: Mobile v1.0.3 – بازی اکشن کال آو دیوتی: لجندز آو وار اندروید همراه دیتا

يکشنبه 26 خرداد 1398
21:10
حامد یزدانی

از بین تمام گیم های آنلاین، گیم هایی که بتوانند هیجان بیشتری را به کاربران خود عرضه کنند از محبوبیت های بالاتری برخوردار هستند. حتی شما نیز با شنیدن این جمله خیلی سریع بازی های موبایلی زیادی را در ذهن خود تجسم کرده اید که همگی دارای کیفیت و هیجان بالایی هستند و از همه مهم تر برای کاربران سراسر دنیا به صورت آنلاین عرضه شده اند. یکی از این بازی ها بازی Call of Duty می باشد که شاید کم و بیش با نسخه کامپیوتری آن آشنا باشید. این بازی به حدی محبوب است که به محض منتشر شدن ورژن کامپیوتری آن در تمام دنیا، خبر آن به سرعت پخش شده و خیلی زود گیمرهای حرفه ای آن را به پایان می رسانند. اما این بار و در نسخه موبایلی بازی Call of Duty بسیاری از موارد به صورتی طراحی شده است که کاربر بتواند بیشترین لذت را از این بازی دوست داشتنی ببرد.

در نسخه موبایلی این بازی باید با کاربرانی از تمام دنیا به رقابت بپردازید که هر کدام با کوله باری از تجربه و مهارت به این بازی آمده اند. تقریبا می توان سطح رقابت های آنلاین در بازی Call of Duty را به شدت بالا دانست. شاید بدون آن که این بازی را بر روی موبایلی تجربه کرده باشید احساس کنید که در نسخه موبایلی این بازی دچار محدودیت هایی هستنید که شاید اذیت کننده به نظر برسند. اما واقعیت مطلب این را نشان می دهد که در این ورژن از بازی نیز می توانید به صورت کامل از تمام لذت های نسخه کامپیوتری بهره مند شده و حتی در مراحلی از بازی چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین امکانات گسترده تری را در اختیار داشته باشید. در ادامه فایلی اصلی بازی Call of Duty را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. ضمن آن که دیتای بازی نیز برای سادگی کار شما عزیزان برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 59 مگابایت

دانلود فایل دیتای بازی - حجم 1260 مگابایت


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]