Plants vs. Zombies 2 v7.4.1 + Mod- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا

پنجشنبه 30 خرداد 1398
13:33
حامد یزدانی

گیم های طراحی شده برای موبایل، به سمتی پیش می روند که بتوانند سلایق و مهارت های مختلف را در برگرفته و پشتیبانی کنند. بسیاری از استودیو های بازی سازی که به صورت حرفه ای و سال هاست در این حوزه فعالیت می کنند، هنوز هم نمی توانند به طور دقیق بازی هایی تولید کنند که کاربران زیادی به خود جذب کنند. شاید یک بازی ساده از نظر آن ها با استقبال بی نظیر رو به رو شود و شاید یک بازی که با برنامه ریزی های زیادی تولید کرده اند، شکست بخورد. بازی Plants vs. Zombies 2 که نسخه دوم بازی محبوب زامبی ها و گیاهان است، یکی از بازی هایی می باشد که شاید تولید کنندگان آن فکر نمی کردند این بازی بتواند تا این حد به محبوبیت دست پیدا کند. اما همان طور که می دانید در سال های اخیر یکی از جذاب ترین بازی های سبک دفاعی، همین بازی جذاب بوده است.

ویژگی های بازی محبوب Plants vs. Zombies 2 برای سیستم عامل اندروید :

  • گرافیک بسیار خوب با دیتای کم حجم
  • گیاهان قدرتمند برای دفاع از قلمرو
  • بالا بردن هوش هیجانی در مرحله های مختلف
  • امکان جمع آوری کلید در بازی
  • قابلیت بازی های چند نفره به صورت آنلاین
  • انتخاب سطح مرحله های مختلف بازی
  • صداگذاری های بسیار جذاب و دوست داشتنی

بسیاری از کرابران این بازی، مدت ها برای انتشار نسخه دوم آن صبر کرده بودند. حالا با انتشار بازی Plants vs. Zombies 2 بسیاری از افراد علاقه دارند که توانایی های دفاعی خود را در این بازی به نمایش بگذارند. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که مرحله های این بازی را به خوبی و یکی پس از دیگری رد خواهد کرد. اما چیزی که کاملا در نسخه دوم بازی مشهود است این است که، علاوه بر هوش بالا در بسیاری از مرحله های بازی، خلاقیت حرف اول را می زند. شاید برای حل یک مرحله صد ها راه حل وجود داشته باشد؛ اما در نسخه دوم بازی برنده اصلی کسی است که بتواند از خلاقیت خود استفاده نماید. در ادامه مطلب با استفاده از لینک های مستقیم، نسخه مود شده بازی و هم چنین دیتای آن برای شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 17 مگابایت

دانلود دیتای بازی - حجم 569 مگابایت


[ بازدید : 371 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]