[Radio Javan v7.17.3 [ad free – اپلیکیشن رسمی رسانه رادیو جوان مخصوص اندروید

جمعه 31 خرداد 1398
20:31
حامد یزدانی

برنامه های اندرویدی که این روزها بر روی تلفن همراه خود نصب کرده ایم و هر روز تقریبا بارها و بارها از آن ها استفاده می کنیم، دقیقا برای رفع همین نیازها طراحی شده اند. برنامه های بسیار کم حجمی که در بیشتر موارد کارهای بسیار متنوعی انجام می دهند. یکی از سایت های محبوب موزیک ایرانی، چند سالی است که از برنامه اصلی خود رونمایی کرده است. برنامه رادیو جوان که به یکی از محبوب ترین برنامه های دریافت موزیک و موزیک ویدیو تبدیل شده است. در برنامه رسمی رادیو جوان، همه نیازهای شما درباره موزیک پیش بینی و رفع شده است. جدیدترین آهنگ ها در این برنامه قرار گرفته و به شما این امکان را می دهند که بر اساس علایق خود این برنامه ها را اولویت بندی نمایید.

ویژگی های برنامه Radio Javan برای سیستم عامل اندروید :

  • ساخت لیست علاقه مندی ها
  • امکان دانلود کلیپ های تصویری در کیفیت های مختلف
  • امکان پسندیدن آهنگ ها و کلیپ هایی که دوست دارید
  • پخش موزیک های دانلود شده به صورت آفلاین
  • سیستم سرچ بسیار دقیق و جالب
  • امکان ارسال نظرات شخصی برای خوانندگان مورد علاقه خود
  • منوی مخصوص برای اعلام انتشار موزیک های جدید

با تمام ویژگی هایی که گفته شد، اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید و کارهای خوانندگان ایرانی را دنبال می کنید، به جرات می توان گفت که برنامه Radio Javan یکی از کامل ترین برنامه های ایرانی در این زمینه است. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن نیز به صورت مرتب به روزرسانی شده و بهترین کیفیت های روز دنیا را برای کاربران خود ارائه می کند. از طرفی تقریبا اکثر خواننده های محبوب ایرانی با این برنامه و این سایت قراردادهای رسمی داشته و از آن برای انتشار کارهای رسمی خود حمایت می کنند. در ادامه مطلب دو ورژن اصلی و بدون تبلیغ این برنامه را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

دانلود فایل اصلی برنامه بدون تبلیغات - حجم 8 مگابایت

دانلود فایل اصلی برنامه - حجم 8 مگابایت


[ بازدید : 241 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]