Traffic Racer 2018 v0.0.19 + Mod – بازی ماشین سواری در ترافیک 2018 مخصوص اندروید + تریلر

شنبه 25 خرداد 1398
17:33
حامد یزدانی

هیجانی که بازی های موبایلی می توانند به کاربران خود منتقل نمایند شاید در بین برترین هیجان هایی باشد که این روزها مردم دنیا به دنبال آن هستند. به همین علت است که تیم ها و استودیوهای بازی سازی به فکر این هستند که بازی های و گیم های با کیفیت تری را ارائه نمایند. بازی محبوب Traffic Racer یکی از آن بازی هایی است که شاید بتوان در مورد آن اطلاعات بسیاری زیادی به دیگران منتقل کرد و مطالب خوبی در موردش منتشر نمود. اما چیزی که این بازی را به خودی خود متفاوت می کند، سبک جدید و نوع طراحی آن است که باعث شده کاربران آن در سراسر دنیا بهترین تبلیغ کنندگان این بازی باشند. وقتی شما از کیفیت یک بازی راضی باشید، بدون تردید آن را به دیگران نیز معرفی خواهید کرد. بازی Traffic Racer دقیقا از همین موضوع استفاده می کند.

سبک خاص و دوست داشتنی بازی Traffic Racer به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس کافی به ثبت رکوردهای جدید پرداخته و قسمتی از زمان فراغت خود را به این بازی جذاب اختصاص دهید. شما در این بازی نقش راننده اصلی را بر عهده خواهید داشت و باید با بیشترین سرعت ممکن از بین ماشین های دیگر عبور کرده و ترافیک موجود در این بازی را شکست دهید. هر چه ترافیک بالاتری پیش روی شما باشد، عبور شما از ماشین های دیگر کار دشوارتری خواهد بود. این همان چیزی است که شاید در نگاه اول در بازی Traffic Racer به دید شما و سایر کاربران بازی ساده به نظر برسد اما در هنگام انجام بازی، توانایی های شما مشخص می شود. سعی کنید با دقت بیشتری رانندگی کنید و پول بیشتری به دست آورید تا در نهایت بهترین و مجهزترین ماشین های دنیا در اختیار شما قرار بگیرد. با پول های دیگران نیز می توانید ماشین خودتان را مجهزتر نمایید. ضمن آن که در ادامه نسخه مود شده بازی Traffic Racer را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

دانلود فایل اصلی بازی - حجم 87 مگابایت

دانلود نسخه مود شده بازی - حجم 88 مگابایت


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود نرم افزار و بازی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]